Hiba a meccsen, elveszítheti a múlt héten szerzett egy pontját a Dabas? - NB3.hu
NB III-as focihírek
minden mennyiségben
NB1 logó
NB2 logó

Hiba a meccsen, elveszítheti a múlt héten szerzett egy pontját a Dabas?

Szabó László - 2016. September 02. Friday 15:44
Budapest – Az MLSZ eljárást folytat a mérkőzéssel kapcsolatban.

Az MLSZ eljárást folytat az NB III Közép csoport 4. fordulójában lejátszott FC Dabas–Méhkeréki SE mérkőzéssel kapcsolatban. Mint ismert a két fél 1–1-es döntetlent játszott, de a legfrissebb hírek szerint a hazaiak könnyen elbukhatják a megszerzett egy pontot. A második félidőben a Dabast erősítő Huller Ádám vélhetően jogosulatlanul lépett pályára a múlt heti bajnoki meccsen.

 

 

Ha beigazolódik a tévedés, akkor várhatóan így 3-0-s gólkülönbséggel a Méhkeréki SE kapja meg a három pontot, míg a dabasiakat pontlevonással sújthatja az MLSZ.

LEGFRISSEBB HÍREK
ÉLŐ KÖZVETÍTÉS
LEGFRISSEBB HÍREK
HÍRLEVÉL
Foci hírek első kézből!
TABELLA - KELET
TABELLA - KÖZÉP
TABELLA - NYUGAT
FACEBOOK
Kövess minket Facebookon, hogy labdába rúghass, ha fociról van szó!